#Est Media Group


Az Est Media vesztesége 43 százalékkal nőtt
 

Az Est Media vesztesége 43 százalékkal nőtt

Az Est Media Csoport (EMG - korábban econet.hu) konszolidált adózott vesztesége az első negyedévben az előző év hasonló időszakával összehasonlítva 43 százalékkal 223,9 millió forintra nőtt,, az árbevétel pedig 22 százalékkal 549 millió forintra esett vissza - közölte a társaság a BÉT honlapján pénteken.

MTI MTI

Bemutatták a Neo FM logóját
 

Bemutatták a Neo FM logóját

A Sláger Rádió mostani frekvenciáján az FM1 konzorcium Neo FM néven indítja el rádióadóját. Az új csatorna az eddiginél igényesebb szórakoztatást ígér, s bemutatta logóját is.

hvg.hu hvg.hu

Az FM1 a Neo FM mellett megtartaná a Rádiócafét is
 

Az FM1 a Neo FM mellett megtartaná a Rádiócafét is

Az FM1 konzorcium keresi annak lehetőségét, hogyan tarthatja a médiatörvény előírásait nem sértve tulajdonosi portfoliójában a fővárosi radiocafé adót - közölte Kádár Tamás, az Est Media Group ügyvezetője. A Sláger Rádió mostani frekvenciáján jelentkező adóját az FM1 konzorcium Neo FM néven indítja el novembertől.

hvg.hu hvg.hu

Egy évet csúszik a Sziget megvásárlásának folyamata a válság miatt
 

Egy évet csúszik a Sziget megvásárlásának folyamata a válság miatt

Egy évvel később, 2013-ban zárulhat le a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. üzletrésze megvételének folyamata miután a tőzsdén jegyzett econet.hu leányvállalata, az Est Media Group (EMG) a gazdasági válság miatt ismét módosította a 2007 novemberében kötött szerződés egyes feltételeit - közölte az econet.hu a BÉT honlapján.

MTI MTI